Sunday 27 April 2014

Najbolji kolač na svetu po slatkom Polu / Sweet Paul's World's Best Cake

Hm...OK, o ukusima ne treba raspravljati i ja uvek uvažavam pravo drugog na njegovo mišljenje itd. Da je kolač dobar jeste, vrlo dobar, da je najbolji na svetu, pa i nije. Po izgledu spada i u jedne ružnije. Ali definitivno zaslužuje vašu pažnju i definitivno ću ga praviti opet, pogotovo jer se brzo i lako pravi,a i sastojci su baš uvek dostupni. Probajte, pa mi javite, baš me interesuje vaše mišljenje.

Najbolji kolač na svetu po slatkom Polu
Please scroll down for English

Potrebno:

  • 150gr omekšalog maslaca
  • 130gr šećera
  • 160gr brašna
  • 1 kašičica praška za pecivo
  • 5 žumanca
  • 80ml mleka
  • 5 belanaca
  • 200gr šećera
  • 250ml slatke pavlake
  • 1 kašika šećera u prahu
  • vanila
  • par kašika listića badema
Priprema:
Zagrejati rernu na 180C. Pleh dimenzija 20x30cm obložiti papirom za pečenje.
Umutiti penasto maslac sa šećerom. Dodati brašno i prašak za pecivo i mikserom na najmanjoj brzini promešati. Dodati žumanca, umutiti i na kraju mleko. Sve umutiti i rasporediti u plehu.
Posebno umutiti belanca sa šećerom i vanilom u ne mnogo čvrst sneg. Treba da bude čvrst, ali ne baš kao za puslice,npr. Premezati belanca preko testa u plehu i posuti listićima badema . Peći 40'. Izvaditi iz rerne i ohladiti. Ohlađeni kolač preseći na pola po dužini. Jednu polovinu staviti na tanjir za služenje i premazati pavlakom koju ste umutili sa šećerom u prahu i vanilom u šlag. Preko šlaga staviti drugu polovinu kolača. Ohladiti jedan sat u frižideru pre služenja.

Sweet Paul's World's Best Cake

Ingredients:
  • 150gr softened butter
  • 130gr sugar
  • 160gr flour
  • 1 tsp baking powder
  • 5 egg yolks
  • 80ml milk
  • 5 egg whites
  • 200gr sugar
  • 250ml heavy cream
  • 1 tbsp powdered sugar
  • vanilla
  • a few tablespoons of sliced almonds
Directions:
Preheat the oven to 180C. Line a 20x30cm baking pan with parchment paper.
Whisk the butter and sugar until fluffy and light. Add the flour and baking powder and mix well on low heat. Add the egg yolks ad mix well. Finally, add the milk and mix. Scrape the batter into the pan.
In a separate bowl, whisk the egg whites with sugar and vanilla to soft peaks. Spread on top of the cake layer. Sprinkle with almond. Bake for 40'. Cool completely. Whisk the heavy cream with powdered sugar and vanilla.Cut the cake in half crosswise. Put one half on the serving plate, spread the heavy cream on it and put another half of the cake on top. Chill for one hour before serving.




5 comments:

  1. Vidjela sam taj njegov recept, ali kako nisam ljubitelj bjelanjaka/šauma nisam ni imala namjeru isprobati ga.

    ReplyDelete
  2. Pa ne izgleda loše, svakako ću mu dati šansu i isprobati najbolji kolač na svijetu.Možda uz neko voće?

    ReplyDelete
  3. Podseća me na jedan kolač u nekoj staroj maminoj knjizi. Čini mi se da se zvao Švedski kolač. Pretpostavljam da je fin zbog tih zapečenih belanaca koji hrskaju. I badema...

    ReplyDelete
  4. Ja bih se složila sa nazivom kolača, jako dobro mi izgleda i zvuči, istina je da bih mu dodala malo nekog osvježavajućeg voća i sigurna sam da bi mi se u potpunosti svidio. Zabilježen !

    ReplyDelete