Wednesday 23 April 2014

FBI Rukavice - U gostima kod Branke

FBI Rukavice u martu i aprilu gostuju kod Branke. Lično mi je žao što Brankin blog nije izabran u vreme kada ima puno svežeg voća, jer je Branka neiscrpan izvor inspiracije za prelepe i pomalo neobične džemove i marmelade. Ali eto jednog razloga više da se kod nje vratim još puno puta kada pijace budu prepune voća. Kada su Rukavice bile kod mene u poseti, Branka je imala puno lepih reči za mene. Žao mi je što nisam baš neka pričalica i ne znam da uzvratim istom merom, ali sam sigurna da Branka zna koliko je poštujem i cenim i koliko volim njene recepte i njen blog. A sada krećem sa njenim receptima. 
Link za recepte su u nazivu

Mediteranska pogača

Kada krene novi krug igre, prvo što obiđem na novom blogu su recepti za peciva i hleb. Mediteranska pogača je ono što ja baš volim. Mirisna, slana i naravno ukusna. Pravila sam je od 400gr brašna i dobila ove dve pogače sasvim pristojne veličine.

Džemi Lady

Kolač/torta koji se jako brzo sprema, a verujem da ne postoji niko kome se ne bi dopala. Ja sam je pravila sa domaćim džemom od šipka koji je malo ređi i verujem da je to još više doprinelo sočnosti kolača.

Kaiserschmarrn ili carski drobljenac

Kaiserschmarrn sam sada prvi put pravila i probala i bio je odličan doručak meni i Milici u jedno kišno i tmurno jutro. Jele smo ga u obe varijante i sa šećerom u prahu i sa džemom. Jako fino.

Za kraj prilažem i sličicu Brankine torte od badema i čokolade koju sam već objavila odavno, ali nije zgoreg da vas podsetim jer je torta odlična i toplo vam je preporučujem.


12 comments:

  1. prelepo , Irena ! I ja sam to isto pomislila ... Branka je nepresušan izvor recepata za marmeladu.

    ReplyDelete
  2. Odličan odabir, sve super izgleda.

    ReplyDelete
  3. Pogača mi se baš sviđa, a džemi lejdi sam radila bezbroj puta, odlična je!

    ReplyDelete
  4. Fenomenalan izbor, Dzemi Lady sam odavno pravila i bila totalno odusevljena ukusom:)

    ReplyDelete
  5. predivan izbor, džemi ledi mi je predivna, davno sam je pravila...

    ReplyDelete
  6. Odličan odabir. Ova džemi lady mi je već dugo na popisu recepata za isprobavanje, ali ju uvijek nešto drugo izgura na dno spiska

    ReplyDelete
  7. Draga Irena puno ti hvala za ovakvu prezentaciju moga bloga i isprobavanje ovih recepata ! Hvala ti na svim lijepim riječima i iskreno sam počašćena ovime da me cijeniš i poštuješ što u svakom slučaju sa zadovoljstvom uzvraćam. Isprobala si meni jako drage recepte, a tvoja izvedba i prezentacija je i ovaj put prekrasna. Mediteranske pogače tako dobro izgledaju, ovo je odličan kruhić i drago mi je da se i tebi svidjela. Džemi Lady je baš onakva kakvu si je opisala, kolačić koji bih mogla i češće raditi :) i drago mi je da si ga ti sada isprobala, a kaiserschmarrn ti je posebno lijep i veseli me da ste ti i tvoja Milica uživale u ovom doručku. Hvala ti i za tortu od badema i čokolade, meni je jedna od dražih tortica, jednostavna , a ukusna i drago mi je da je to i tvoj dojam. Još jednom puno ti hvala na isprobavanju, odličnim izvedbama i krasnim prezentacijama odabranih recepata !

    ReplyDelete
  8. Odličan izbor, uskoro ću i ja završiti sa Brankinim receptima, kojih baš ima dosta koje bih isprobala, ali ne stigoh. Ona je prava kraljica džemova.

    ReplyDelete
  9. Svdija mi se sve sto si napravila, Brankini receptici su bliski nasoj kuhinji i svako moze pronaci nesto fino za sebe.:)

    ReplyDelete
  10. Meni se sve sviđa. Mislim da ćemo se svi vraćati po recepte marmelada

    ReplyDelete
  11. Divno Irena! Carski drobljenac je i meni bio na listi, ali nisam stigla.

    ReplyDelete