Thursday 10 April 2014

Bruskete sa rikotom, maslinama i sremušom / Ricotta, Olive And Wild Garlic Bruschetta

Stiže lepo vreme, druženje po terasama i baštama i laganija hrana. Ovaj recept je moja ulaznica za igru Ajme,koliko nas je! Ovomesečna domaćica Ingrid sa bloga Prekratak dan zadala nam je temu - samoniklo jestivo bilje. Da sam sada na mojoj Vlasini, imala bih brdo bilja za recepte, ali pošto sam tu gde jesam zavisim od ponude na pijacama. Bogu hvala, mog ljubljenog sremuša ima u izobilju i treba ga koristiti jer mu sezona jako kratko traje.
*Trudila sam se da merim sve sastojke, mada kod ovakvih recepata slobodno stavljajte šta koliko volite.

Bruskete sa rikotom, maslinama i sremušom
Please scroll down for English

Potrebno:

  • 1 baget
  • 400gr rikote
  • pola veze sremuša
  • 100gr crnih maslina
  • 100gr zelenih maslina
  • 1 mali crveni luk
  • so,biber,maslinovo ulje,peršun
Priprema:
Pomešajte rikotu sa seckanim sremušom i malo soli i bibera. Pomešajte seckane masline i crni luk.
Hleb isecite na kriške i prepecite u rerni. Malo ga posolite i pobiberite i poprskajte maslinovim uljem. Na hleb namažite rikotu i poređajte masline. Prelijte sve sa malo ulja i pospite seckani peršun. Služiti odmah.

Ricotta, Olive And Wild Garlic Bruschetta

Ingredients:
  • 1 baguette
  • 400gr ricotta cheese
  • half a bunch of wild garlic
  • 100gr black olives
  • 100gr green olives
  • 1 small red onion
  • salt,pepper,olive oil,parsley
Directions:
Combine the ricotta with chopped wild garlic, some salt and pepper. Mix the chopped olives and chopped onion.
Cut the bread in slices and toast them in the oven. Season lightly with salt and pepper and brush with some olive oil. Spread the ricotta mixture on each slice and topped with olives. Pour some olive oil on top and sprinkle with chopped parsley. Serve at once.



5 comments:

  1. Super izgledaju ti tvoji zalogajcici, ja jos uvek razmisljam sta da napravim za igricu.:)

    ReplyDelete
  2. Ove bruskete izgledaju jako dobro , odlična i ukusna kombinacija !

    ReplyDelete
  3. Odlični su, super ulaznica! Ja imam isto problema kod mjerenja jer stavljam kako mi šta paše, pa moram imati papirić kraj sebe i stalno zapisivati

    ReplyDelete